Over mij / About me

Mijn foto
I won't apologize for who I am. You either like me, love me or hate me, but I am me.

woensdag 22 februari 2012

Mindy op haar plekkie

Daar was onze Mindy dan, na een jaar in het asiel te hebben gezeten.
Ze zou volgens het asiel misschien wel een paar maanden moeten wennen, maar ze ging haar transportmand uit en wilde maar één ding............liefde, heel veel kroelen en liefde.


Dag 1 was gelijik een succes, de woonkamer en keuken goed bekeken en voorzichtig stapjes verder.
's Avonds ging ook goed en toen heeft ze ook de rest van het huis eens goed onderzocht.


Het weekend moest ik werken dus waren de mannen alleen met deze schoonheid maar dat was geen probleem want mevrouw eist haar plekkie wel op.

Thuisgekomen wilde Mindy wel even laten weten dat ze dat werken van mij niet zo leuk vond want ze was beledigd, had geen aandacht voor mij........totdat ik op de bank ging zitten want ja........niets zo leuk als op schoot te kruipen of tussen benen lekker op te warmen.


We zijn nu bijna een week verder en volgens mij heeft deze dame die in april 4 jaar gaat worden, eindelijk haar plekkie gevonden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten