Over mij / About me

Mijn foto
I won't apologize for who I am. You either like me, love me or hate me, but I am me.

maandag 27 februari 2012

Ups and downs

De afgelopen week was er eentje met ups and downs.

Veel plezier van onze nieuwe kat, wat een clown is het soms.
Kan uren spelen met een prop papier, een genot om daar naar te kijken.
Rennend erachteraan en daarna in haar kleine bekkie zo'n grote prop weer terugbrengen. Echt geweldig om te zien.

Maar de afgelopen dagen ook mindere.
Oorzaak wel bekend want de antibiotica-kuur was weer een zware waarna ik eigenlijk gewoon na iedere pil kotsmisselijk was en een hoofdpijn erbij cadeau kreeg.

Ja, je moet wat doen om de Hailey-Hailey tot stilstand te brengen.
Nu maar duimen dat het niet voor niets is geweest want op dit moment heb ik nog niet het idee dat mijn plekken minder rood en open zijn.

Inmiddels heb ik wel mijn haren eraf laten knippen, een heel kort koppie.
Deels omdat ik mijn lange haren wel weer zat was maar ook eigenlijk omdat ik dat botweefsel op mijn hoofd toch wil laten weghalen of het nu wel of geen kwaad kan.
Lijkt wel of ik er steeds meer last van sinds ze er op hebben gedrukt en die bobbel wordt nu toch wel erg groot.
Ben bang dat ze toch echt een stuk haar moeten wegscheren om die bobbel haarvrij te hebben.
Nou dan kan je beter een kort koppie hebben met een extra inham door die bobbel dan straks lange haren en dan een hele hap eruit.

Maar ja, voorlopig is het nog niet zover, de 6e krijg ik de CT-scan en hopelijk dan 's avonds de uitslag.
En de beslissing wel of niet opereren.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten