Over mij / About me

Mijn foto
I won't apologize for who I am. You either like me, love me or hate me, but I am me.

dinsdag 14 februari 2012

Kat in aantocht

Aanstaande donderdag is het zover, dan halen we onze kat op uit het asiel.
Maar voor die tijd is het huis wel toe aan een kleine verbouwing/verhuizing.
Want ja, na het vorig jaar laten inslapen van Pilou was ons huis toch iets minder katproof geworden. Dus opgelet op tierelantijntjes, voorzichtig met breekbare dingen.
In de praktijk, verschillende leuke hebbedingetjes op veilige hoogte gehangen.
Breekbare kostbare spullen maar even in de kast gezet of verplaatst naar een hopelijk veilige plek.
Maar ook een tafel aan zoonlief gesleten want op de plek van het tafeltje past nu dat krabmeubel veel leuker.
Een kattenbak, voedingsbakjes en transportmand in huis gehaald en natuurlijk alvast een zak eten en de kattenstenen.
Want ja, deze muts had na het laten inslapen van Pilou alles weggegeven en dat betekend nu een hele nieuwe start met allemaal nieuwe spulletjes voor onze nieuwe kat.
Had ik al gezegd dat we natuurlijk ook nog een muisje, balletje en speelhengel hebben gehaald.
De kat is welkom, nu maar hopen dat Mindy wat zo heet de nieuwe kat het ook leuk gaat vinden in ons huis.
Eén klein dingetje.............we halen haar pas donderdag op dus nog even wachten.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten